اداره کل تبلیغ جهت توانمندسازی مبلغان وطلاب برگزار می‌کند:

دوره‌های عمومی و تخصصی مهارت‌های تبلیغ

اطلاعیه کلی دوره های نیم سال

دوره‌های عمومی و تخصصی مهارت‌های تبلیغ از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، ثبت نام دوره‌های عمومی و تخصصی مهارت‌های تبلیغ از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

طلاب و مبلغان شرکت‌کننده در دوره عمومی تبلیغ با مهارت‌های مدح و رثا، کلاس‌داری، ارتباطی، روش بیان احكام، سخنوری، روش پاسخگویی و کارورزی مدح و رثا آشنا می‌شوند.

دوره‌های تخصصی شامل تربیت کارشناس پاسخگوی مهدویت، تربیت مبلغ مهدویت، تربیت مبلغ امامت، تربیت مبلغ زبان اشاره و تربیت مبلغ عفاف و حجاب هستند.

هزینه ثبت نام در دوره‌های عمومی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، 50 هزار تومان و هزینه ثبت نام دوره‌های تخصصی صد هزار تومان است.

 این دوره‌ها به صورت آنلاین، آفلاین و حضوری برگزار می‌شود و لینک ورود به دوره‌های مجازی پس از ثبت نام قطعی از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

این دوره‌ها ویژه طلاب سطح 2، 3 و مبلغان سراسر كشور است و شرکت در این دوره ها، زمینه تشکیل پرونده تبلیغی در اداره مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (برای طلاب این مرکز) فراهم می‌کند، همچنین استفاده از دوره‌های آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی از جمله مزایای شرکت در این دوره‌ها است.

دوره‌های عمومی از 15 بهمن و دوره‌های تخصصی از نیمه اول اسفند 1402 آغاز خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این دوره‌ها پس از واریز وجه، جهت تکمیل ثبت نام به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

در صورت واریز وجه و عدم ثبت نام در سامانه شمیم، با شماره 32112340 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱