حضور طلاب جامعه الزهرا در کنگره «اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل و نقض حقوق بشردوستانه در غزه»

کنگره اشغال فلسطین

شماری از طلاب ایرانی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در کنگره «اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل و نقض حقوق بشردوستانه در غزه» شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی، 43 نفر از طلاب ایرانی و بین الملل و اعضای انجمن هلال احمر جامعه الزهرا علیهاالسلام در کنگره «اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل و نقض حقوق بشردوستانه در غزه» که روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲  از ساعت 7:30 تا 17 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و جمعی از مقامات ملی و پژوهشگران حقوق بین الملل در  سالن همایش نور الرضا علیه السلام تهران برگزار شد شرکت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اژه ای اظهار داشت: بدون تردید رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست در مسیر زوال است و زوال این رژیمِ موقتی، قطعی است؛ در اینجا آن چیزی که اهمیت دارد بازخواست کردن آمریکایی‌ها است که کمک‌های همه‌جانبه را از سلاح تا پول، روانه صهیونیست‌ها کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه گفت: کمترین کاری که کشورهای اسلامی می‌توانند در قبال اتفاقات امروز فلسطین انجام دهند آن است که مراودات و دادوستدهای خود با صهیونیست‌ها را کاملاً قطع کنند و در مجامع و سازمان‌های بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی، طرح دعوی و شکایت کنند و برای جهانیان به تبیین و بازگو کردن جنایات سبعانه صهیونیست‌ها مبادرت ورزند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱