جشنواره بین المللی غذا در سرای حضرت خدیجه(س) برگزار شد

جشنواره بین المللی غذا11

جشنواره بین المللی غذا با حضور با حضور بانوان طلبه و دانشجویان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشورهای مختلف در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام کریم اهل بیت علیهم‌السلام، جشنواره بین المللی غذا با حضور بانوان طلبه و دانشجویان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشورهای مختلف در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن علیه‌السلام، تصریح کرد: هرچقدر ما ائمه اطهار علیهم‌السلام را بیشتر بشناسیم و معرفت خود را نسبت به ایشان بیشتر کنیم، بیشتربه آنها نزدیک می شویم و بیشتر مورد توجه حضرات معصومین علیهم‌السلام قرار می گیریم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: هر چقدر صفات ما به هم شبیه باشد، بیشتر همدیگر را دوست داریم، بنابراین تلاش کنیم صفات اهل بیت علیهم‌السلام در وجود ما پررنگ شود تا شبیه اهل بیت علیهم‌السلام شویم.

سرکار خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن عرض تبریک این ایام، توصیه کرد: این شب‌های سرنوشت ساز و آماده شدن برای شب‌های قدر است که سرنوشت و مقدرات یک سال ما رقم می خورد.

وی با تصریح بر اینکه سعی کنید قلب‌هایتان برای ورود به شب های قدر آماده باشد، خاطرنشان کرد: در روایت آمده که حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در دهه آخر ماه مبارک رمضان رختخواب فرزندانشان را جمع می کردند تا به خواب عمیق نروند.

در این جشنواره، 48 نفر از بانوان طلبه و دانشجویانی از کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، تایلند، آذربایجان و غیره در 12 گروه حضور داشتند و با پخت غذاهای خود در ماه مبارک رمضان به رقابت پرداختند.

 در پایان برنامه، به برگزیدگان این جشنواره به رسم یادبود، هدایایی تقدیم شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱