مدیر غرفه جامعه الزهرا(س) در نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد:

«قرآن را هنرمندانه روایت کنیم»؛ شعار امسال جامعه الزهرا(س) در نمایشگاه قرآن کریم

آقای برهانی

با توجه به شعار نمایشگاهی امسال غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، آثار هنری و نقاشی روی بوم بانوان طلبه که در دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی خلق شده، به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای هادی برهانی مدیر غرفه نمایشگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ابتدای فروردین ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران شروع به کار کرده و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با استعانت از خداوند متعال در بخش مراکز حوزوی این نمایشگاه با شعار «قرآن را هنرمندانه روایت کنیم» شرکت کرده است.

وی افزود: از جمله دستاوردهایی که در غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای بازدید مخاطبان ارائه شده است، آثار مکتوب اعم از نشریات علمی تخصصی و کتب پژوهشی و درسی در زمینه علوم قرآن که اخیراً توسط انتشارات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر گردیده، همچنین پایان‌نامه‌های رشته تفسیر و علوم قرآن سطح ۳ طلاب ایرانی و بین الملل و دانشجویان دانشکده هدی و رساله‌های سطح ۴ طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سال گذشته مورد دفاع قرار گرفته، به نمایش گذاشته شده است.

برهانی ابراز داشت: با توجه به شعار نمایشگاهی امسال غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، آثار هنری و نقاشی روی بوم بانوان طلبه که در دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی این مجموعه با الهام از آیات قرآن خلق شده، به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: از جمله مواردی که در این نمایشگاه به صورت محتوا و فایل‌های تصویری برای مخاطبان به نمایش گذاشته شده، فعالیت‌های قرآنی بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از اداره قرآن و حدیث، مجتمع آموزشی هدی و سایر قسمت‌های مجموعه هستند.

مدیر غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: در بخش کودک غرفه، کتاب‌های مهدکودک قرآنی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از گروه سنی ۳ تا ۶ سال به نمایش گذاشته شده که برای مخاطبان بسیار جذاب و دیدنی است.

وی افزود: از برنامه‌های جانبی غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری ۵ نشست علمی تخصصی با همکاری معاونت پژوهش و با حضور اساتید و پژوهشگران این مجموعه در موضوعات مختلف قرآنی است که به صورت برخط از طریق تلویزیون اینترنتی حوزه‌های علمیه پخش می‌شود.

برهانی با اشاره به حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان وی در نمایشگاه جهت دیدار چهره به چهره با مخاطبان و انجام مصاحبه‌های تلویزیونی و خبری و نیز معرفی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای علاقه‌مندان، گفت: غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکنون مورد استقبال مخاطبین بسیاری از جمله مسئولان و شخصیت‌های کشوری و فرهیختگان قرار گرفته و بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاسگزاری خود را از دست اندکاران برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن خصوصا سرکار خانم دکتر برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین خانم دکتر حیدری مدیر کل روابط عمومی که با حمایت‌ها و راهبری خود ما در برپایی این نمایشگاه یاری نمودند داشته باشم.‌

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱