خون پاک سردار زاهدی و هم رزمانش، نفسی تازه در رگ های مقاومت علیه اسرائیل دمید

شهید زاهدی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای در پی شهادت مستشاران ایرانی در سوریه، با محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی آورده است: بی‌تردید خون پاک سردار زاهدی و هم رزمانش، نفسی تازه در رگ های مقاومت علیه اسرائیل دمید.جانی تازه که به محو اسرائیل از تمام جهان خواهد انجامید.

به گزارش روابط عمومی در متن بیانیه سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً

در سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)، رهپویان جهاد و مقاومت با اقتدا به مولایشان، بار دیگر با خون خویش گواهی دادند که راه مقاومت ادامه دارد و هنوز درهای شهادت به روی عاشقان گشوده است.

بی‌تردید سزای ریختن خون پاک سردار زاهدی و هم رزمانش، نابودی_صهیونیسم جهانی است و این خون ؛نفسی تازه در رگ های مقاومت علیه اسرائیل دمید.
جانی تازه که به محو اسرائیل از تمام جهان خواهد انجامید.

اینجانب با تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای سرافراز جبهه مقاومت که در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری کشورمان در دمشق به دیدار حق شتافتند، اعلام می‌کنم که تمام اساتید و خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛با عزمی استوار در راه جهاد تبیین و تبلیغ و تولید محتوای علمی برای رسوایی این رژیم جعلی دست برنخواهند داشت و تا پای جان تا محو کامل اسرائیل خواهند ایستاد.


امروز ملت فهیم ایران پیش از پیش با آگاهی و درایت و با اقتدا به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، نقشه های شوم اسرائیل را رسوا خواهند کرد.

ما یقین داریم که این صفحات خون‌بار تاریخ ، جز با پیروزی و نصرت اسلام بسته نمی‌شود و پایان این راه به ظهور مولایمان ختم خواهد شد به حول و قوه الهی ان‌شاءالله.


سیده زهره برقعی
۱۴فروردین ۱۴۰۳


گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه ۱۳ فروردین، ساختمان کنسولگری ایران در خیابان المزه دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در این تجاوز سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از همکاران وی به شهادت رسیدند.

این حمله در یک تجاوز هوایی از سمت جولان اشغالی صورت گرفت و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱