حضور مبلغان بین‌الملل در نشست های گفتمان دینی

مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۱۸ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در مدارس متوسطه شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار، بن و سامان همچنین مقرهای دختران انقلاب استان چهارمحال و بختیاری در سلسله نشست‌های گفتمان دینی شرکت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، معاون تبلیغ و امورفرهنگی در گفتگو با واحد خبر از حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در چهارمین دوره سلسله نشست های گفتمان دینی با محوریت تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و تمایز آن با الگوهای رایج بانوان جهان خبر داد.

 خانم دکتر شریفی گفت: این برنامه با درخواست سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و با هماهنگی و اعزام مبلغان توانمند غیرایرانی خانم ها؛ فاطمه هوشینو از ژاپن، نبا حسین از سوئد، زینب پیروعلی از تایلند، آیگل فرج لی از آذربایجان، زینب‌نرگس تاشکایناتان از ترکیه، سکینه پیروعلی از تایلند توسط اداره کل تبلیغ انجام شد.

وی در ادامه افزود: مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۱۸ لغایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در مدارس متوسطه شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار، بن و سامان همچنین مقرهای دختران انقلاب سراسر استان چهارمحال و بختیاری در سلسله نشستهای گفتمان دینی شرکت کردند که برنامه های آنان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱