فراخوان ثبت نام در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی»

جشنواره رویش انقلابی

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر، این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام اعم طلاب حضوری، غیرحضوری، مجازی، مبلغان و فارغ التحصیلان ساکن قم و همچنین دانشجویان دانشکده هدی است که می‌توانند در این مسابقات با یکدیگر  به رقابت بپردازند.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان کرد: مطابق برنامه سالانه، امسال نیز چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی را در پیش داریم که بنا بر تصمیم اداره کل امور فرهنگی، مسابقات ورزشی امسال با هدف افزایش شور و نشاط طلاب با رویکرد ورزش همگانی در سه رشته «کبدی، دو استقامت 540 متر و واترپلو تفریحی» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین بروز در ادامه با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات، یکشنبه 27 بهمن است، اعلام کرد: زمان برگزاری مسابقه کبدی 29 بهمن، دو استقامت 4 اسفند و واترپلو 5 اسفند است.

وی یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات با توجه به علایق  خود در رشته های فوق، از طریق ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی ،کدتحصیلی و  نام مسابقه مورد نظر) به سامانه پیامکی 30007227002627  یا ادمین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیامرسان سروش به آدرسjz_m.f.t   ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان گفت: در پایان مسابقات جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان در این برنامه اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱