پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

سپاه

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیامی به فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

بسم الله الحمن الرحیم

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال)

حضور ارجمند سردار پاسدار جناب آقای موحد (زیدعزه)

فرمانده محترم سپاه علی بن ابی طالب استان قم

سلام علیکم

 با احترام، دوم اردیبهشت ماه، آغازگر تشکیل نهادی مقدس که در سایه‌ی روحیه‌ی انقلابی و معنویت، در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور در عرصه­های گوناگون، خوش درخشیده است؛ همان گونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ی موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حضرتعالی، فرماندهان و پاسداران غیور سپاه قم تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات خاص حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا (علیها السلام)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱