اعلام فراخوان برنامه استعدادهای برتر کوثر

برنامه کوثر

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: طلاب با معدل بالای 18 و شرایط عمومی ذکر شده در دفترچه راهنما می توانند در برنامه استعدادهای برتر کوثر شرکت و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه غیور بابایی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دفتر تحصیلات عمومی در راستای پرورش استعدادهای برتر از میان طلاب سطح دو واجد شرایط در قالب «برنامه کوثر» طلبه می‌پذیرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله شرایط اختصاصی ثبت‌نام استعدادهای برتر سطح دو را در سال 1403 معدل کل بالای۱۸، رعایت شرط سنی، کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی و شخصیتی و تأییدیه علمی ـ اخلاقی از مدیران آموزشی،  سرای حضرت خدیجه و اساتید بیان کرد.

غیور بابایی بیان داشت: در «برنامه کوثر»، پس از شناسایی طلاب مستعد طبق راهکارهای از پیش تعیین‌شده، آموزش طلاب در قالب برنامه‌ای اختصاصی تعریف و اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از فرصت تابستان جهت گذراندن برخی دروس آموزشی و دوره های فوق برنامه از دیگر برنامه‌های این طرح است.

مدیر تحصیلات عمومی در ادامه به ویژگی­های این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: پویایی و نشاط علمی، عمیق خوانی و پژوهش محوری و شیوه ارائه و ارزشیابی متفاوت دروس، برگزاری فوق برنامه‌های آموزشی، مهارتی و معرفتی براساس علایق و استعدادهای طلاب، برگزاری نشست‌ها، مناظرات و مباحثه‌های علمی، حمایت از طرح‌ها و ایده‌های طلاب، اولویت در جذب به عنوان استادیار، همیار تربیت و همیار پژوهش، اولویت در اعزام مبلغ در صورت کسب توانمندی‌های لازم، اولویت در چاپ آثار پژوهشی، اولویت در پرداخت تسهیلات طلبگی و غیره از امتیازات ویژه حضور در این برنامه است.

غیوربابایی در پایان یادآور شد: طلاب سطح دو می‌توانند پس از مطالعه دفترچه شناسایی استعدادهای برتر از‌ تاریخ 1 تا ۱۵ اردیبهشت 1403 با مراجعه به لینک http://forms.jz.ac.ir/f_129/ ثبت‌نام کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان برنامه کوثر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۱۸ و  ۳۲۱۱۲۶۰9 تماس بگیرند یا به ساختمان شهید مطهری (ره) اتاق 3/2 مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱