فراخوان ثبت نام در چهارمین دوره تربیت مربی نماز

دوره تربیت مربی نماز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو با بیان اینکه بیش از 200 نفر از مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام در دوره‌های تربیت مربی نماز شرکت کردند، گفت: چهارمین دوره تربیت مربی نماز از شهریور سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سه  دوره تربیت مربی نماز با حضور بیش از200 نفر از مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همت اداره دانش‌آموختگان از سال  ۹۶ آغاز و با موفقیت به پایان رسیده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: ثبت نام چهارمین دوره تربیت مربی نماز از 10 خرداد سال 99 آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 31 خرداد اعلان کرد و گفت: ثبت نام از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ و یا پاسخ به پیامک ارسالی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های این دوره از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود، یادآور شد: این دوره در دو ترم و روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مزایای دوره تربیت مربی معارف نماز اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که این دوره را با موفقیت بگذرانند، گواهینامه مشترک از سوی مرکز تخصصی نماز تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند، همچنین بعد از گذراندن مراحل ارزیابی در پایان دوره به عنوان مربی نماز به مراکز متقاضی معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو تصریح کرد: تسلط بر مباحث تخصصی نماز و بهره‌مندی از تسهیلات جهت فارغ‌التحصیلان مانند فعال‌سازی کد مرکز خدمات، کتابخانه و سایر امکانات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

شرایط پذیرش در چهارمین دوره آموزشی نماز

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱