اعلام برگزیدگان مسابقه «چله پرافتخار»

مسابقه چله پرافتخار

برگزیدگان مسابقه «چله پرافتخار» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه «چله پرافتخار» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت اداره کل امور فرهنگی ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیها‌السلام در ایام الله دهه مبارک فجر 98 برگزار شد.

تبیین نقش ولایت فقیه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، نقش جوانان در استحکام مبانی دینی انقلاب اسلامی، بررسی آثار و برکات انقلاب اسلامی، نگاهی به نعمت‌های الهی ایران اسلامی، توجه به مسائل و مباحث مرتبط با موضوع انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری دام ظله العالی، نقش‌آفرینی جوانان انقلابی و بصیر بر اساس بینش اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقه بود.

مسابقه «چله پرافتخار» از تاریخ 17 بهمن تا 12 اسفند برگزار شد که بانوان طلبه با ورود به سامانه فرهنگی در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام سوالات مسابقه را دریافت و در این مسابقه شرکت کردند.

از بین شرکت‌کنندگان در این مسابقه، به علت کثرت ممتازان برحسب امتیازات کسب شده، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب شدند که جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

در این مسابقه خانم‌ها جهانگیری و حسینی به عنوان برگزیدگان نخست و خانم‌ها شیربند، نوری، ثابت مطلق و میرزاده به عنوان نفرات دوم معرفی شدند، همچنین خانم‌ها تالانه، عبادی و خادمی به رتبه سوم دست یافتند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱