برگزاری همایش «خانواده پایدار» ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) در مشهد مقدس

همایش خانواده پایدار تهران

همایش «خانواده پایدار» ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع است، یکی از رسالت‌های عظیم این مجمموعه، آشنایی طلاب با سبک زندگی اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: در این راستا همایش «خانواده پایدار» با محوریت «مهارت‌های همسرداری» و رویکرد «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج» از سوی اداره کل امور فرهنگی، مرکزآموزش مجازی و غیرحضوری و اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: این دوره ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی است که از روز چهارشنبه 23 آبان به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری سلسله‌همایش‌های خانواده پایدار اشاره کرد و برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد، آسیب‌شناسی مشکلات فرهنگی- تربیتی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده طلاب را از جمله این اهداف برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: بیش از 120 نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند و در حاشیه این همایش ضمن پاسخگویی به سوالات آموزشی، ارزیابی مبلغین صورت می‌گیرد و از امتیازهای شرکت در این دوره، معرفی به مراکز تبلیغی، ساماندهی و تشکیل گروه‌های تبلیغی و مجوز شرکت در دوره‌های تخصصی می باشد.

 

ثبت نام در همایش

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱