ایجاد بخش خانواده پایدار در اپلیکیشن اطلاع رسانی جامعه الزهرا

همایش خانواده پایدار تهران

بخش خانواده پایدار دربردارنده محتواهای علمی و فرهنگی با موضوع سبک زندگی دینی در اپلیکیشن اطلاع رسانی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فعال شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بخش «خانواده پایدار» با محتواهای علمی و فرهنگی با موضوع سبک زندگی دینی و با هدف ترویج ازدواج آسان و تقویت بنیان خانواده در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فعال شد.

علاقه‌مندان برای دریافت عکس نوشته‌های فرهنگی، مقالات علمی و اینفوگرافی‌های با موضوع سبک زندگی دینی می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از نشانی jz.ac.ir/app/news از قسمت داشبورد وارد بخش خانواده پایدار شده و از مطالب منتشر شده در آن استفاده کنند.

گفتنی است، نرم افزار اپلیکیشن اطلاع‌رسانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دارای پنج بخش اخبار، معرفی مراکز جامعه‌الزهرا علیها‌السلام، بخش دسترسی به سامانه‌ها و اپلیکیشن‌ها، راهنمای تحصیل در جامعه‌الزهرا علیها‌السلام و داشبورد نیازمندی‌ها است.

در بخش اخبار، امکان مشاهده همه خبرهای منتشر شده در سایت بر اساس دسته‌بندی موضوعی وجود دارد. همچنین در این بخش مخاطب می‌تواند برخی از اخبار و مطالب را نشان‌دار کند تا در مراجعه‌های بعدی دسترسی راحتی به آنها داشته باشد. اشتراک‌گذاری مطالب از طریق پیام‌رسان‌ها از دیگر امکانات این بخش است.

در بخش مراکز، همه بخش‌ها و مراکز وابسته به جامعه الزهرا علیها‌السلام معرفی شده و لینک صفحه یا سایت این مراکز برای دسترسی آسان مخاطبان قرار داده شده است.

شرایط تحصیل در سطوح مختلف جامعه‌الزهرا علیها‌السلام نیز در بخش راهنمای تحصیل آمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با اسکن کد زیر این اپلیکیشن را دریافت و نصب کنند.

اطلاع رسانی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱