با حضور بیش از هزار طلبه به همراه خانواده؛

فیلم سینمایی فیلشاه در جامعه‌الزهرا(س) اکران شد

فیلشاه

فیلم سینمایی فیلشاه با حضور بیش از هزار طلبه به همراه خانواده‌هایشان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اکران شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در ایام ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و امام صادق علیه‌السلام، فیلم سینمایی فیلشاه با حضور بیش از هزار نفر از بانوان طلبه به همراه همسران و فرزندان ایشان در تالار بیداری برگزار شد.

سرکار خانم عرب خزائلی در حاشیه مراسم، هدف از برگزاری این برنامه را اهتمام به بیایات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در راستای ایجاد نشاط در محیط خانواده‌ها دانست و عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی فرمودند: «در نگاه اسلام، خانواده پایه بسیار مهم و سلول اصلی جامعه است، به گونه‌ای که بدون بهره‌مندی از خانواده‌های «سالم، سرزنده و با نشاط» امکان پیشرفت جامعه به خصوص پیشرفت فرهنگی وجود ندارد».

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: این تجمع عظیم از طلاب از خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فرصت ویژه‌ای است که می‌توان به عنوان یک سرمایه عظیم برای آن برنامه‌ریزی کرد.

خزائلی بیان داشت: مصاحبه‌ها و نظرسنجی صورت گرفته با خانواده‌ها و به خصوص فرزندان ایشان نشان داد که اکران فیلم‌های ارزشی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام سبب ایجاد نشاط در خانواده‌ها می‌شود و همراهی بانوان طلبه با همسر و فرزندانشان به انس و آشنایی با محیط تحصیلی آنها کمک بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه خانواده متعالی در ورودی درب تالار بیداری در راستای ترویج فرهنگ سادگی در خانواده‌ها به همراه اشتراک نشریه سنجاقک و پوپک ویژه فرزندان طلاب از جمله پیوست‌های فرهنگی این برنامه بود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اضافه کرد: اعلام و معرفی برنامه «سبک زندگی رضوی» ویژه طلاب معقوده و زائر اولی‌های حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام با تعامل مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، در ابتدای اکران فیلم  اطلاع‌رسانی شد که به زودی با برنامه‌ریزی دقیق کارشناسان در یک بسته پیشنهادی ویژه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

عرب خزائلی در پایان از همکاری اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، اداره کل صیانت، اداره کل پشتیبانی و جمعی از بانوان خادم طلبه قدردانی کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱