برگزاری برنامه‌های اداره خانواده ویژه جشن انقلاب اسلامی

رز سفید

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی ویژه طلاب و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم عرب خزائلی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها به مناسبت جشن انقلاب اسلامی، بسته برنامه‌های پیشنهادی مصوب خود را اعلام می‌کند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی خانواده انقلاب در راستای سه هدف اصلی ایجاد نشاط دینی، تعاملات برون‌سازمانی در جذب امکانات و استفاده از ظرفیت‌های مراکز شاخص مذهبی سراسر کشور انجام خواهد شد.

عرب خزائلی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مبنی بر تکیه بر قدرت الهی اشاره کرد که فرمودند: «دین به شما شور و نشاط و طراوت و تازگی می‌بخشد. دین به شما این روحیه را می‌دهد که در مقابل چشمتان همه این قدرت‌های مادی کوچک بشوند، حقیر بشوند، تهدید آنها اثر نکند. بدانید پیروزی با شماست، نصرت الهی با شماست. به خدای متعال اعتماد داشته باشید، حسن ظن داشته باشید. اینی که خدا با تأکید می‌فرماید: «و لینصرنّ اللَّه من ینصره انّ اللَّه لقوىّ عزیز» بی‌شک، بدون تردید خدای متعال آن کسانی را که دین او را و اهداف او را یاری کنند، یاری خواهد کرد، این سخن راستی است، این وعده‌ی صادقی است. به این اعتماد کنید. با اقتدار، با عزم کافی، با تهذیب نفس، با خودسازی -هم خودسازی علمی و هم خودسازی اخلاقی- پیش بروید. ان‌شاءاللَّه روزی را خواهد دید که کشورتان به برکت مجاهدت‌های شما در اوج افتخار و در قله اقتدار باشد».

وی در ادامه به اهمیت جایگاه خانواده تراز انقلاب اسلامی و حفظ اصل نشاط معنوی در خانواده اشاره کرد و افزود: دیدار خانواده شهدا، تولید محصولات فرهنگی متناسب با نیاز خانواده‌ها و حمایت از ازدواج جوانان به ویژه طلاب از جمله برنامه‌های فرهنگی انقلاب است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها اضافه کرد: ظرفیت‌شناسی و برگزاری همایش ویژه خانواده مدافعان حرم، اعلام جدول برنامه اکران فیلم‌های ارزشی در جهت استحکام بنیاد خانواده متعالی و ایده‌های نوین فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

عرب خزائلی، ایمان و اعتقاد به باورهای دینی را مهم‌ترین شاخصه خانواده انقلابی دانست و تلاش در جهت استحکام زیرساخت‌های این نهاد مقدس را از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های در دست اجرای این اداره کل عنوان کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱