بازدید معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) از کتابخانه آیت الله بروجردی

بازدید از کتابخانه آیت الله بروجردی

در بازدید معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) از کتابخانه آیت الله بروجردی بر افزایش سطح تعاملات علمی، پژوهشی و ارائه خدمات متقابل تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم‌ها ریحانه حقانی، معاون پژوهش و معصومه فراهانی، مدیر کتابخانه و حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از کتابخانه حضرت آیت‌الله بروجردی (مسجد اعظم) بازدید و با مسئولان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار اسماعیل راهنورد، مدیر کتابخانه آیت‌الله بروجردی با اشاره به اینکه این کتابخانه در سال 1340 تاسیس شده است گفت: در سال 1388 ساختمان این کتابخانه بازسازی و بخش خواهران آن نیز راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب خواهران قرار گرفت.

وی افزود: در پنج سال گذشته حدود 20 هزار عنوان جدید کتاب به این کتابخانه افزوده شده، 140 هزار عنوان کتاب فهرست نویسی شده و بخش کتابخانه دیجیتال با 50 هزار عنوان کتاب راه‌اندازی شده است.

مدیر کتابخانه آیت‌الله بروجردی وجود 7300 جلد نسخه خطی و حدود شش هزار پایان نامه حوزوی را از ذخایر این کتابخانه عنوان کرد و افزود: خدمات اینترنت، دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزارهای پژوهشی و مشاوره پژوهش از تسهیلاتی است که در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

در ادامه سرکار خانم حقانی با توصیف مختصری از کتابخانه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به وجود حدود یکصد هزار جلد کتاب در مخزن و هشت هزار عنوان کتاب در کتابخانه پژوهشگران اشاره کرد و بیان داشت: بانک اطلاعات، بانک پایان نامه‌ها، خدمات اینترنت و شبکه های علمی هر روز از ساعت 7 تا 18 در کتابخانه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار دارد.

وی از برگزاری کارگاه های روشی و مهارتی برای طلاب پژوهشگر و کتابداران جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به صورت متناوب در این موسسه علمی خبر داد و افزود: در سال جاری بحث آموزش پژوهش محور به صورت جدی در جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) پیگیری و اجرا می‌شود.

در ادامه طرفین بر افزایش سطح تعاملات علمی و پژوهشی و ارائه خدمات متقابل تاکید کردند و مقرر شد در جلسات بعدی فرایند این همکاری مشخص و برای آن برنامه‌ریزی شود.

بازدید از کتابخانه آیت الله بروجردی

 

بازدید از کتابخانه آیت الله بروجردی

 

بازدید از کتابخانه آیت الله بروجردی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱