مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س):

اساتید جامعه‌الزهرا(س) در جهت رشد تربیتی طلاب گام بردارند

طباطبایی

خانم طباطبایی گفت: اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند به عنوان همیار و همکاران تربیتی در مدارس علمیه و مراکز تخصصی حضور داشته باشند و در جهت رشد تربیتی و ارتقای بعد معنوی و تربیتی طلاب گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی در نشست توجیهی با اساتید همیار تربیتی که با حضور جمعی از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این نشست، اظهار داشت: اساتید بیشترین تأثیرگذاری را بر طلاب دارند و محوری ترین اصل تربیت هستند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: استادی که با طلبه ارتباط مستقیم دارد، اثرگذاری بیشتری دارند؛ چنانچه رفتار، منش، گفتار و پوشش اساتید برای طلاب ما الگو و اسوه است.

طباطبایی با بیان اینکه اساتید دغدغه تربیتی را دارند، گفت: علاوه بر بعد آموزشی باید بعد تربیتی طلاب هم مد نظر قرار گیرد و در مسائل تربیتی طلاب گام‌های بلندی برداشته شود.

وی تصریح کرد: اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همانطور که به مباحث آموزشی طلاب اهمیت می‌دهند و برای آن وقت صرف می‌کنند، بخشی از کار خود را به مباحث تربیتی نیز اختصاص دهند تا این دو بال در کنار هم رشد کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به آیه «وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ» در قرآن کریم، تأکید کرد: در چند آیه قرآن کریم، تزکیه مقدم بر تعلیم آمده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

طباطبایی تأکید کرد: اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند به عنوان همیار و همکاران تربیتی در مدارس علمیه و مراکز تخصصی حضور داشته باشند و در جهت رشد تربیتی و ارتقای بعد معنوی و تربیتی طلاب گام بردارند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱