برگزاری مسابقه «مسیر طلبگی» ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری

مسابقه مسیر طلبگی

اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مسابقه «مسیر طلبگی» را ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه «مسیر طلبگی» از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری مدارس علمیه و مراکز تخصصی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی افزود: این اداره با هدف آشنایی طلاب با زیّ طلبگی و رسالت‌های طلبگی اقدام به تدوین  نخستین ویژه‌نامه تربیتی با عنوان «مسیر طلبگی» در آبان ماه سال جاری کرده که باتوجه به فرهنگ سازی و گفتمان سازی اهداف و رسالت‌های طلبگی، مسابقه «مسیر طلبگی» برگرفته از این ویژه‌نامه برگزار می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: این ویژه‌نامه علاوه بر اینکه در اختیار مدارس و مراکز تخصصی  قرار گرفت و تعدادی از ویژه‌نامه توسط نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه توزیع شد، فایل الکترونیکی آن در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بارگذاری شده تا دراختیار طلاب غیرحضوری نیز قرار گیرد.

وی مهلت ارسال پاسخنامه‌های طلاب را تا 29 اسفند اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به واحد تربیتی مدارس ومراکز تخصصی و اداره امور تربیتی واقع در ساختمان اداری خواهران تحویل دهند.

مدیر کل امور تربیتی یادآورشد: طلاب غیر حضوری نیز می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به آدرس ایمیل sane.salim@gmail.com ارسال کنند.

 جهت مشاهده ویژه‌نامه مسیر طلبگی و پرسشنامه مسابقه «مسیر طلبگی» این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱