همزمان با ایام الله دهه فجر؛

طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود

پوستر-پایگاه-سلامت

طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با ارائه خدمات بینایی‌سنجی، دندانپزشکی (معاینه دهان و دندان)، خدمات مامایی و مشاور تغذیه به بانوان طلبه و فرزندان ایشان در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ملیحه عرب خزائلی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح پایگاه سلامت همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از 13 تا 18 بهمن ماه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها اظهار داشت: در این طرح که از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده ها برگزار می‌شود، خدماتی از جمله بینایی‌سنجی با دستگاه (رتینوسکوپ)، دندانپزشکی (معاینه دهان و دندان)، خدمات مامایی و مشاور تغذیه به بانوان طلبه ارائه می‌شود.

عرب خزائلی گفت: طلاب متقاضی می‌توانند جهت نوبت‌گیری از روز شنبه 13 بهمن به بهداری واقع در روبروی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام مراجعه کنند و از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: همچنین بانوان طلبه و فرزندان دختر آنان می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از اداره سلامت، از تخفیف مراکز درمانی و خدماتی از جمله دندانپزشکی، مامایی و فروش عینک با شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱