نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا برگزار می‌شود

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به مدت 10 روز در اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه الزهرا علیها السلام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بالابردن  روحیه نشاط و پویایی طلاب با هدف حمایت از تولید و اشتغال از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده در اسفند ماه سال جاری به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

خواهران طلبه کارآفرین می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه از تاریخ 8 تا 30 بهمن ماه از ساعت 12-8 با مراجعه به زیرزمین ساختمان شهید بهشتی ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره رفاه و سلامت با شماره 32112633 تماس بگیرند تا در صورت رسیدن به حد نصاب، برای برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

بر اساس این گزارش، محصولات عرضه شده باید تولید دست و هنر شخص طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام، خلاقانه، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب و مشخصات و بسته بندی مناسب داشته باشد. از این رو خواهران طلبه‌ای که در زمینه تولید صنایع دستی و هنری، صنایع غذایی (شیرینی، ترشی، شور، رب، زیتون، مربا، سمنو، آبلیمو، آب نارنج، دم نوش‌ها و انواع خشکبار)، صنایع کشاورزی (گل و گیاه و...) و محصولات عفاف و حجاب (خیاطی)فعالیت دارند می توانند برای حضور و عرضه محصولات خود در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

گفتنی است، سال گذشته اولین نمایشگاه کارآفرینی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد که مورد استقبال خوب طلاب و خانواده هایشان قرار گرفت.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱