همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر؛

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور 280 نفر از فرزندان کارمندان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آقای حسین بهرامشاهی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش تحصیلی فرزندان ممتاز کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اداره رفاه و تعاون در نظر دارد همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان را برگزار کند.

کارشناس مسئول رفاه و تعاون گفت: این مراسم روز پنجشنبه 11 بهمن ساعت 15 تا 17:30 در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود و کارمندان به همراه همسر و فرزندانشان در این برنامه حضور دارند.

وی یادآور شد: در این مراسم، فرزندان کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا حوزه و دانشگاه در امتحانات پایان سال تحصیلی 97 – 96 حائز رتبه ممتاز شده‌اند، تجلیل می‌شوند.

بهرامشاهی با بیان اینکه بیش از 280 نفر از فرزندان کارمندان در این مراسم مورد تجلیل قرار می گیرند، تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، سخنران ویژه این مراسم است.

وی یادآور شد: در این مراسم، پژوهشگران برتر و ممتازان تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز تجلیل می‌شوند، همچنین رونمایی از آثار و تألیفات پژوهشگران از دیگر برنامه های این مراسم است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱