بازدید مدیر جامعه الزهرا از دارالندوه لکهنو

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و هیات همراه از حوزه علمیه اهل سنت لکنهو هند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین مدنی با هیئت همراه از دارالندوه لکهنو بازدید و با مولانا رابع الندوی، مدیر این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با مولانا سعید الاعظمی قائم مقام این مرکز دیدار کرد. قائم مقام این موسسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز، از تحصیل حدود 5 هزار طلبه از برادران اهل سنت در دارالنوه خبر داد و گفت: طلاب این مرکز بر رعایت اعتدال و دوری از گرایش‌های افراطی تاکید دارند.

در ادامه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن تشکر از همه کسانی که در راه گسترش فرهنگ اسلامی و وحدت امت اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: امروز جهان اسلام گرفتار تفکرات افراطی در دو حوزه اهل سنت و شیعه است، در حالی‌که تنها راه پیروزی مسلمین و حل مشکلات آنها دعوت به وحدت و اخوت اسلامی است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و هیئت همراه سپس از کتابخانه بزرگ این مجموعه بازدید کردند و پس از آن با حضور در دفتر مجله بعث و رائد، در جریان تولید انتشار این نشریات قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در جریان این بازدید اظهار امیدواری کرد تا مسئولان این نشریات و نیز مراکز علمی هند از نشریات علمی علمی و پژوهشی که در مراکز علمی و دینی ایران تهیه و تولید می شد اطلاع یابند تا راه آزاداندیشی و گفتگوی علمی میان اندیشمندان باز و راه های تعاملات علمی گسترش یابد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱