دومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش دکترین مهدویت

پیش نشست دکترین مهدویت 2 - Copy

دومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش دکترین مهدویت در قالب سه کمیسیون در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومین پیش‌نشست همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز چهارشنبه 8 اسفند به همت معاونت پژوهش و مرکز تخصصی فلسفه و کلام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

این پیش‌نشست در قالب سه کمیسیون«چالش مسئولیت‌گریزی»، «چالش یأس و ناامیدی» و «چالش گرایش به مدعیان دروغین مهدویت» تشکیل می‌شود که در هر یک از این کمیسیون‌ها، چند نفر از شرکت‌کنندگان این همایش به ارائه مقالات خود می‌پردازند.

این کمیسیون ها روز چهارشنبه 8 اسفند ساعت 11 تا 12 به صورت همزمان در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

در کمیسیون «چالش مسئولیت‌گریزی»، خانم‌ها اکرم قربانی قمی، ربابه محمدبيگي ‌و نیره‌سادات اسماعیلی طبا و همچنین خانم فهیمی با حضور استاد بالادستیان و دبیری خانم مجاهدی در سالن جلسات طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی به ارائه مقالات خود می پردازند.

کمیسیون «چالش یأس و ناامیدی» با حضور استاد نصوری و دبیری خانم ‌موسی‌کاظمی و ارائه مقالات توسط خانم ها مریم فقیهی، فاطمه سادات شمس الدین، زینب سادات باستان و فاطمه حسینی کاشانی در سالن جلسات طبقه دوم ساختمان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

«چالش گرایش به مدعیان دروغی مهدویت» عنوان سومین کمیسیون است که با حضور دکتر حیدری چراتی و دبیری خانم یوسفی برگزار می‌شود و خانم ها اکرم عسگری، زهره سعید زاده، راضیه حسنلو و زهرا رزمی در سالن دفاعیه طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی به ارائه مقالات خود می پردازند.

همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از سوی مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) و مرکز تخصصی موعود حوزه علمیه قم و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این همایش، فروردین سال ۹۸ مصادف با ماه شعبان ۱۴۴۰ است.

در نخستین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدصابر جعفری دبیر علمی همایش حضور داشت که به موضوع «مهدویت و چالش‌های پیش رو» پرداخت.

حضور اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این کمیسیون‌ها آزاد است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱