اعزام کاروان جامعه‌الزهرا(س) به اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور

راهیان نور -پادگان شهید زین الدین

کاروان زیارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در اولین روز اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور در پادگان شهید زین الدین حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

تعداد 200 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعم از حضوری و غیر حضوری سراسر کشور عازم سفر نور در مناطق عملیاتی جنوب شدند.

در این اردوی معنوی، کاروان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پادگان زین الدین در شهر اندیمشک حضور یافتند و در مراسم افتتاحیه این اردو، آقای رفیعی راوی دفاع مقدس به روایتگری پرداخت و آقای سیاری مسئول سپاه، برنامه زمان بندی بازدید مناطق عملیاتی این اردوی زیارتی معنوی را تبیین کرد.

پادگان شهید زین الدین در 7 کیلومتری اندیمشک واقع شده است، سال 63 و در بحبوحه جنگ تحمیلی، رزمندگان پیروز لشگر 17 علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام در زمین‌های بایر پادگان مستقر شدند، ازسال64 کار احداث ساختمان‌های مورد نیاز لشگر مانند سوله‌های معروف به بیت الزهرا علیهاالسلام و سایر ابنیه را شروع کردند.

این پادگان به عنوان عقبه اصلی لشگر17 در عملیات های خیبر، بدر، عاشورا، والفجر8 و10 و نیز کربلای4 و 5 مورد استفاده قرار گرفت.

شهیدان زین الدین، دل آذر، صادقی، کریمی و روحانی از شهدای شاخصی هستند که ایامی چند در این مکان حضور داشتند.

این پادگان که پس از شهادت حاج مهدی زین الدین به نام مبارک وی مزین شد، پس از پذیرش قطع نامه598 به عنوان پادگان آموزشی و مقر اسکان زائران کربلای ایران مورد بهره وری واقع گشت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱