دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد

انتصاب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود نعیمی به عنوان دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود نعیمی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ربانی رئیس هیأت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان «دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

در ابلاغیه این حکم آمده است:

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای مسعود نعیمی زید عزه

با توجه به استعفای حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای زینتی و با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجربه شما پیرو اعتماد و تأیید اعضای محترم هیأت امنا، جنابعالی را به سمت «دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام» منصوب می‌نمایم.

تحولات روزافزون اجتماعی و نیازمندی‌های متنوع جامعه به ویژه در عرصه زنان و خانواده، مسئولیت مراکز علمی و حوزه‌‌ای و به‌طور خاص مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را مضاف می‌کند.

هیأت امنا با سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، حمایت و نظارت حکیمانه، نقشی خطیر در تعالی و بالندگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دارد و موفقیت هیأت امنا در گرو دبیرخانه‌ای فعال، توانمند، روزآمد و نظارت صحیح و تعاملی سازنده و دلسوزانه با مدیر بزرگوار و مسئولین محترم جامعه می‌باشد.

امیداوریم با توکل به پروردگار متعالی و اهتمام و جدیت لازم و وقت‌گذاری کافی و استفاده از نظرات اعضای محترم هیأت امنا، کارشناسان خبیر و حسن همکاری با مجموعه در انجام وظایف مهم و حیاتی دبیرخانه موفق و منصور باشید».

همچنین در این حکم از خدمات و زحمات ارزشمند، ماندگار و تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی زینتی که پیش از این، تصدی این مسئولیت را به عهده داشت، قدردانی شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱