برگزاری حلقه‌های معرفتی در اردوی راهیان نور جامعه‌الزهرا(س)

راهیان نور- حضوردر قتلگاه فکه

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز یکشنبه گفتگو با واحد خبر، به برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شده در اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر نورانی و معنوی برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی ویژه بانوان طلبه شرکت‌کننده در این اردو در نظر گرفته شد.

وی افزود: زائران کاروان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در هر یک از یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس از روایتگری یکی از راویان دفاع مقدس بهره مند شدند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: برگزاری حلقه‌های معرفتی از دیگر برنامه‌های این اردو بود که در داخل اتوبوس‌های کاروان و در مسیر حرکت به مناطق عملیاتی انجام می‌شد.

داودالموسوی تصریح کرد: در این حلقه‌های بصیرتی، اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله استاد حیدری مجد و استاد پوربابا امیری حضور داشتند و موضوعاتی چون تبیین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مدظله العالی، بیان موقعیت حساس خواهران طلبه در جامعه امروز با وجود فتنه‌های دشمنان و وظیفه بانوان در مقابله با این فتنه‌ها، راه‌های کسب معرفت از سیره شهدا و غیره مورد تبیین قرار می‌گرفت.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور، پرداختن به مباحث ولایت فقیه و ولایت‌مداری بود که توسط اساتید مدعو به این موضوع پرداخته شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱