همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛

جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

جشن میلاد امام زمان  - Copy

جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت ارواحنا فداه همزمان با شب ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و همچنین میلاد حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان از برگزاری جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این جشن از سوی اداره کل امور فرهنگی و با همکاری و مشارکت اداره کل امور طلاب و خانواده برگزار می‌شود.

داودالموسوی یادآور شد: با توجه به ایام امتحانات میان ترم طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، این جشن روز سه شنبه 27 فروردین ساعت 16 تا 18:30 در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: جشن نیمه شعبان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه به همراه خانواده‌های محترم ایشان (خانم‌ها) ازجمله اساتید، طلاب، کارمندان، دانشجویان دانشکده هدی، دانش‌آموزان مجتمع هدی دارد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در این مراسم پرشکوه که با مشارکت اداره امور طلاب و خانواده انجام می‌شود، برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، مدیحه‌سرایی مداحان خانم، برگزاری مسابقه و شعرخوانی، برپایی غرفه مهدویت و غرفه کودک اجرا می‌شود.

داودالموسوی افزود: دراین مراسم، خانم عبداللهی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان سخنران این مراسم حضور دارد، همچنین شعرخوانی خانم طیبه عباسی ترابی طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را خواهیم داشت که از برگزیدگان جشنواره شعر اشراق است و یکی از اشعار خود را در محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی خوانده است.

وی اضافه کرد: در این مراسم، میز پاسخگویی به شبهات مهدوی با حضور دو کارشناس مستقر می‌شود، همچنین نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع «مهدویت» و «بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان» از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان، راه اندازی غرفه کودک با فعالیت هایی چون آموزه‌های مهدویت به زبان کودکانه، نقاشی و مسابقات، میز فروش کتاب با تخفیف ویژه، ایستگاه صلواتی و راه اندازی غرفه «پویش مهربانی» ویژه کمک به سیل زدگان را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱