مدیر جامعه‌الزهرا در همایش گرامیداشت روز معلم:

لزوم توجه به رشد طلاب در سه ساحت آموزشی، تربیتی و پژوهشی

مدنی -همایش روز معلم 98

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه طلاب باید در ساحت آموزشی، تربیتی و پژوهشی رشد کنند، گفت: اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در رسیدن به این هدف می‌توانند تأثیرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز  معلم و تقدیر از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به لطف خداوند متعال و با همکاری اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ساحت‌های خوبی وارد شده‌ایم و فعالیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف آموزشی صورت گرفته است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: ارزیابی اساتید و نتایج خوبی که داشته باعث شده که بتوانیم از نظام آموزشی خود در هیئت امنا و شورای سیاستگذاری دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سطح و مستوای شایسته‌ای هستند، گفت: طرح‌های ارزشمندی در سال‌های اخیر در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرایی شده است که قابل تقدیر است، از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در بخش پژوهش و در همایش‌های مختلف خوش درخشیده است و آمار فعالیت‌های پژوهشی این مجموعه نسبت به سال‌های گذشته، افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: سال گذشته، دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» حائز رتبه علمی پژوهشی از سوی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شد، همچنین چند نشریه داخلی در موضوعات مختلف راه اندازی شده است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، برگزاری نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان را یکی از برنامه‌های شاخص جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال گذشته برشمرد و افزود: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با برگزاری این همایش گام بزرگی در این جهت برداشت و جایگاه علمی خود را در عرصه مباحث زن و خانواده تثبیت کرد، چنانچه این همایش مورد توجه رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی ادامه داد: در بخش‌های مهارتی، دوره‌های تربیت مدرس، تربیت مشاور، تربیت پژوهشگر و تربیت مبلغ را اجرا کردیم هم اکنون در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: ما سال گذشته 53 درصد بودجه خود را دریافت کردیم، اما به لطف خداوند متعال و عنایت حضرت زهرا علیهاالسلام گام‌های مؤثری برداشته شد، امسال نیز بودجه تغییری نخواهد کرد اما با توکل بر خداوند، فعالیت‌های گسترده ای در بخش‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه با بیان اینکه طلاب باید در ساحت آموزشی، تربیتی و پژوهشی رشد کنند، عنوان کرد: اساتید معزز جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در رسیدن به این هدف می‌توانند تأثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی افزود: شما اساتید می‌توانید با زبان گفتار، رفتار و با زبان دل با طلاب ارتباط  برقرار کنید، فضای پژوهشی را برای طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فراهم کنید، طلاب باید در ارسال آثار به نشریه‌های داخلی فعال باشند.

وی همچنین با اشاره به بحث‌های تربیتی طلاب به برگزاری جلسات درس اخلاق اشاره کرد و گفت: این جلسات از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طلاب باید حضور پرشوری در این جلسات داشته باشند.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه خودپسندی اولین مرحله سقوط است، تصریح کرد: ارزش خود را بدانید اما هیچ گاه از کار خود راضی نباشد و بدانید تا هدف غایی فاصله زیادی دارید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی در پایان یادآور شد: ما با تمام توان در خدمت اساتید و مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام هستیم و از انتقادات، پیشنهادات و طرح‌های اساتید استفاده می‌کنیم.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱