راه ­اندازی غرفه جامعه الزهرا در نمایشگاه قرآن

غرفه-جامعه-الزهرا-در-نمایشگاه-قرآن

غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام با بخش ویژه مشاوره خانواده و تربیت فرزند و پاسخگویی به مسائل فقهی و اعتقادی بانوان از سوی کارشناسان خانم در نمایشگاه قرآن راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت­ الاسلام والمسلمین هادی اندیشه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عصر شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، رسما کار خود را در مصلای تهران آغاز کرد، گفت: غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع در بخش حوزوی این نمایشگاه راه اندازی شده و میزبان علاقه­ مندان و بازدیدکنندگان است.

مدیرکل روابط عمومی و بین­ الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این غرفه بخش­ های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی این موسسه علمی معرفی و دستاوردهای آن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می ­گیرد.

وی به ارائه نمونه­ هایی از پایان­ نامه ­ها، تحقیقات و کتاب­های منتشر شده در زمینه قرآن، تفسیر و علوم قرآنی از سوی طلاب و اساتید این موسسه در غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و بیان داشت: علاقه­ مندان به پژوهش­ های قرآنی به ویژه دانشجویانی که در مرحله تدوین پایان­ نامه هستند می ­توانند ضمن بازدید از این آثار، در زمینه ­های مرتبط با قرآن با کارشناسان این موسسه مشورت کنند.  

حجت ­الاسلام والمسلمین اندیشه ارائه مشاوره در زمینه­ های خانواده و تربیت فرزند به بازدیدکنندگان را از جمله فعالیت­ های غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه قرآن برشمرد و گفت: بخش ویژه پاسخگویی به مسائل فقهی و اعتقادی بانوان از سوی کارشناسان خانم در نظر گرفته شده که این بخش سال گذشته با استقبال خوبی از سوی بانوان بازدیدکننده مواجه شد.

وی در پایان با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام یک موسسه علمی آموزشی حوزوی ویژه بانوان است، اظهار داشت: هدف ما از حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن ارائه فعالیت­ها و محصولات قرآنی این موسسه، معرفی این مجموعه آموزشی، ظرفیت­ ها و دستاوردهای آن به مخاطبان و بازنمایی بخشی از توانمندی و استعدادهای زن مسلمان در عرصه علم و دانش  و حضور اجتماعی مفید و مؤثر است.

گفتنی است، علاقه ­مندان می ­توانند با ورود از درب 17 مصلای تهران و گذر از راهرو اصلی نمایشگاه وارد بخش حوزوی شده و ضمن بهره ­مندی از حضور کارشناسان و متخصصان مسائل مذهبی خانم و آقا در 15 میز مشاوره، از غرفه جامعه الزهرا علیهاالسلام و سایر موسسات و مراکز حوزوی شرکت کننده بازدید کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱