استقبال طلاب خوابگاهی از ماه مبارک رمضان

برگزاری مراسم جزءخوانی ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س)

ماه مبارک رمضان

مراسم جزءخوانی قرآن کریم ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل،  با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم پیشواز ماه مبارک رمضان با حضور تمامی طلاب خوابگاهی و تمامی اساتیدی که در سال 97 و 98 در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی خوابگاه همکاری داشتند، روز یکشنبه 15 اردیبهشت در محوطه خوابگاه برگزار شد.

قرائت مناجات شعبانیه با حضور خانم مریدیان و مناجات خوانی خانم احسانی از دیگر برنامه های این مراسم بود؛ همچنین این برنامه همراه با اقامه نماز جماعت و صرف افطاری انجام شد.

 بانو مجتهده گل‌گیری در این مراسم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به اهمیت دعا و تاکید بر خضوع در دعا به طلاب توصیه کرد که قسمتی از ساعات شب‌های ماه مبارک رمضان را به مناجات با پروردگار اختصاص دهند.

وی با تکیه بر اهمیت تدبر و تفکر در ادعیه های ماثور بیان کرد: اعمال و دعاهایی که برای روز و شب‌های خاصی توصیه شده، بسیار حائز اهمیت هستند و اثراتی دارند که شاید دعاهای دیگر ندارند.

مراسم جزءخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان ویژه طلاب خوابگاهی است که این مراسم با همکاری دارالقرآن خوابگاه و اداره کل امور فرهنگی هر روز ساعت 12 تا 13 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱