برگزاری مسابقه «ضیافت اندیشه» در نمایشگاه بین المللی قرآن

نمایشگاه قرآن غرفه جامعه

مسابقه «ضیافت اندیشه» از سوی اداره کل امور فرهنگی و اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مسابقه «ضیافت اندیشه» هر روز در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واقع در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این مسابقه که به همت اداره کل امور فرهنگی و اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برنامه ریزی شده است، هر روز 10 سؤال متفاوت از سه کتاب استخراج و برای مسابقه ارائه می‌شود.

مسابقه «ضیافت اندیشه» برگرفته از سه کتاب «امام علی علیه‌السلام در آینه قرآن» نوشته «حسین سیف اللهی» با موضوع اثبات ولایت اهل بیت علیهم‌السلام (استناد به آیات و روایات اهل سنت)؛ کتاب «حکومت در قرآن» جمع‌آوری بیانات مقام معظم رهبری و کتاب «هر روز با قرآن و عترت» با موضوع ارائه آیات و روایات موضوعی قرآن کریم نوشته سیدمهدی هاشمی است.

این مسابقه هر شب مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است و در پایان هر شب به سه نفر از برگزیدگان مسابقه، جوایزی اهدا می‌شود.  

گفتنی است؛ بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شام چهارشنبه اول خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز از جمله بخش‌های حوزوی این نمایشگاه است که حضور فعال در این نمایشگاه بین المللی داشته است؛ چنانچه روزانه سه نفر از مشاوران و کارشناسان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در موضوعات مختلف از جمله خانواده، کودک و نوجوان و موضوعات فقهی و اعتقادی به ارائه مشاوره می‌پردازند.

برگزاری مسابقه «ضیافت اندیشه» و ارائه دستاوردهای علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این غرفه بوده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱