اعزام کاروان جامعه‌الزهرا(س) به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

مرقد امام 98

بیش از 360 طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همراه خانواده‌های خود به منظور تجدید میثاق طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کردند.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جمعی از خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام امروز، 14 خرداد همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و در آخرین روز ماه مبارک رمضان عازم مرقد مطهر امام(ره) شدند.

بیش از 570 نفر از اساتید، طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همراه خانواده هایشان در مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ثبت نام کردندکه بیش از 360 نفر از این تعداد توانستند در این مراسم شرکت کنند.

حدود 200 نفر از شرکت کنندگان، طلاب بین الملل این مجموعه هستند؛ همچنین تعدادی از طلاب به همراه خانواده‌های خود و به صورت شخصی در این مراسم شرکت می‌کنند.

زائران در قالب 9 اتوبوس پس از اقامه نماز ظهر و عصر از پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به سوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت کردند.  

در هر یک از اتوبوس‌های اعزامی، یک راوی حضور دارد که به تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های والای آن حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد.

مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصر روز سه شنبه 14 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این مراسم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تجدید میثاق کنند تا راه نورانی ایشان را بپیمایند.

بنا بر اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، مراسم سی‌امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی عصر سه شنبه 14 خرداد رأس ساعت 18 با قرائت قرآن کریم و برنامه عزاداری و سپس  بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱