با حضور 500 نفر از مدیران مدارس علمیه حوزه‌های علمیه خواهران؛

چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود

واحدی

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه جاری در سالن بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واحدی در نشست خبری چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار کرد: چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مردادماه سال جاری با موضوع و محوریت «مدرسه محوری، نگاهی درون‌زا به رفع کاستی‌ها» در سالن بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجلاس افزود: سخنرانی حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از جمله برنامه‌های روز اول این اجلاس است؛ همچنین در این اجلاس یک نیمروز به شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص پیدا کرده است تا اعضای شورا نیز به تبیین سیاست‌های کلی حوزه‌های علمیه خواهران بپردازند.

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با یبان اینکه سیاست و راهبرد اصلی حوزه‌های علمیه خواهران مدرسه‌محوری است عنوان کرد: در این اجلاس حدود ۵۰۰ نفر از مدیران مدارس علمیه و مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ویژگی و وجه تمایز این اجلاس با سایر اجلاس‌ها در زمان‌بندی است، به این صورت که در این اجلاس بیشتر وقت و زمان با هدف تحقق محور و موضوع اجلاس به برگزاری کمیسیو‌ن‌ها اختصاص داده شده است؛ البته برگزاری کمیسیون‌ها تنها به زمان ۳ روز اجلاس محدود نیست، بلکه برای نخستین بار از حدود یک ماه پیش کمیسیون‌ها در فضای مجازی با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران برگزار شده؛ همچنین تاکنون چندین جلسه برخط نیز برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی بیان کرد: در این اجلاس مقرر شده تا از ۲۷ نفر طلاب خواهر یا مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران که منتسب به شهدای مدافع حرم هستند، نیز تجلیل شود.

وی با اشاره به عناوین کمیسیون‌های اجلاس مدیران استانی و مدارس حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تهذیب و تربیت و تبلیغ و دانش‌آموختگان از موضوعات کمیسیون‌های معاونت فرهنگی تبلیغی، پذیرش، برنامه‌ریزی درسی و اساتید از موضوعات کمیسیون‌های معاونت آموزش، منابع مالی پایدار، امور مالی، امور حقوقی و امور عمران از موضوعات کمیسیون‌های معاونت اداری مالی، پژوهش و راه‌های ارتقای آن و نظام آموزشی از موضوعات کمیسیون‌های معاونت پژوهش و ساماندهی موضوع کمیسیون معاونت ارتباطات و امور حوزه‌ها برای این اجلاس است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱