تابستانتان را به یادماندنی می‌کنیم

آموزش های مهارتی فرهنگی4

دوازدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در دو بخش کودک و نوجوان و جوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم قاسمی زادیان رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، گفت: در آغاز فصل تابستان و همزمان با روزهای پرفراغت آن، دوازدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در گرایش‌های متنوع ادبیات، هنرهای دستی و تجسمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و غیره برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: دوره‌های آموزشی رویش 98 در دو بخش کودک و نوجوان و جوان برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی‌زادیان ادامه داد: ثبت نام دوره های رویش ویژه کودک و نوجوان از تاریخ 18 تا 28 خرداد است و کلاس های این گروه از اول تیر آغاز می‌شود؛ زمان ثبت نام جوانان نیز از 18 تا 31 خرداد و شروع کلاس ها از 8 تیر است.

وی یادآور شد: ثبت‌نام طلاب جاری از طریق سامانه دانش‌پژوهان، لینک «ثبت‌نام دوره‌های فوق برنامه» انجام می‌شود و سایر طلاب و مراجعه‌کنندگان می‌توانند جهت ثبت‌نام به ساختمان آیت‌الله بهاءالدینی (ره)، اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این طرح در بیش از 50 دوره متنوع و همراه با برنامه‌های شاد صبحگاه، اردوی تفریحی و غیره برگزار خواهد شد.

قاسمی‌زادیان بیان داشت: کلاس های دوره‌های آموزش‌های مهارتی فرهنگی تابستان تا 17 مرداد ادامه دارد.

جهت مشاهده جدول برنامه دوره‌های کودک و نوجوان این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جدول برنامه دوره‌های جوان این پیوند را فعال کنید.

با تلفن‌های 3-32112332 پاسخگوی سؤالات شما هستیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱