ششمین فراخوان پذیرش مقطع عمومی مدرسه علمیه کوثر اعلام شد

مدرسه علمیه کوثر- پذیرش

ششمین فراخوان پذیرش مقطع عمومی ترم سوم مدرسه علمیه کوثر در سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم مریم اسماعیلی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مدرسه علمیه کوثر در راستای پرورش استعدادهای برتر و ایجاد زمینه عمیق‌خوانی دروس حوزوی از میان طلاب سطح 2  واجد شرایط به صورت محدود  طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر افزود: قبولی درآزمون ورودی، پذیرش در مصاحبه شخصیتی، حداقل معدل 18، التزام به شرکت در فوق برنامه های آموزشی و فرهنگی مدرسه و فرصت کافی (عمیق خوانی و مباحثه و...) از جمله شرایط ثبت نام در این فراخوان است که متقاضیان در صورت داشتن حد نصاب می توانند در آزمون این مدرسه شرکت کنند.

اسماعیلی، منابع این آزمون را دروس صرف 2، احکام 2 و منطق 1 برشمرد و گفت: زمان ثبت نام در این فراخوان از 20 تا 28 خرداد است و آزمون روز جمعه 31 خرداد ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود؛ زمان مصاحبه نیز در صورت پذیرش در آزمون ورودی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی به مزایای تحصیل بانوان طلبه در این مدرسه اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از اساتید توانمند جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، پژوهش‌محوری و عمیق‌خوانی، شرکت در کارگاه‌های آموزشی (دروس موردعلاقه)، مهارتی و معرفتی و استعدادسنجی و هدایت تحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر همچنین پرورش استعداد نویسندگی و عضویت در باشگاه نویسندگان مدرسه علمیه کوثر (طلاب علاقه‌مند)، امکان چاپ مقالات طلاب و شرکت در اردوهای علمی را از دیگر مزایای تحصیل در این مدرسه عنوان کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112559 یا 32112418 تماس بگیرید و یا به مدرسه علمیه کوثر واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، ساختمان شهید بهشتی(ره) طبقه چهارم مراجعه کنید.

مدرسه علمیه کوثر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱