برگزاری کلاس‌های آنلاین رفع اشکال ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری

5c3dbe4d3aca9-500x280

کلاس‌های آنلاین رفع اشکال نیمسال دوم 98-97 ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام کلاس‌های آنلاین رفع اشکال نیمسال دوم ۹۸-۹۷ را به شرح ذیل برگزار می‌کند.

کلاس‌ها از روز یکشنبه تا پنجشنبه 9 تا 13 تیر برگزار می‌شود و شرکت در کلاس مستلزم مطالعه منابع دروس به ویژه فایل‌های صوتی یا تصویری است.

طلاب غیرحضوری جهت استفاده از کلاس فقط کافیست روی لینک ورود به کلاس هر درس کلیک کرده و در مرحله بعد در قسمت Name کدتحصیلی را وارد کنند.

طلاب مجازی از طریق همان صفحه درس مربوطه در سامانه مجازی و با انتخاب لینک کلاس رفع اشکال می‌توانند وارد کلاس‌ها شوند.

* جهت شرکت در کلاس‌های آنلاین با استفاده از موبایل و تبلت می‌بایست نرم افزار connect را از بازار دانلود کرده و در گوشی نصب کنید، پس از نصب می‌توانید از طریق مرورگر fire fox وارد کلاس شوید و جهت شرکت در کلاس‌ها با استفاده از کامپیوتر و یا لب تاپ فقط کافی است از مرورگر google chrome استفاده کنید.

**  طلاب غیرحضوری که برای اولین بار وارد کلاس‌های آنلاین می‌شوند حتما قبل از شروع کلاس‌ها یکبار ورود به کلاس را تست کنند و در صورت بروز مشکل با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۵۶۶ و ۳۲۱۱۲۴۴۱ تماس بگیرند.

***  در کلاس‌های روانخوانی و تجوید برای اینکه میکروفن طلاب فعال شود، لازم است از طریق موبایل وارد شوند و یا اگر کامپیوتر دارند حتما با مرورگر کروم پرتابل وارد شوند.

دانلود لیست کلاس های آنلاین رفع اشکال سطح ۲ (لیست جدید)

دانلود لیست کلاس های آنلاین رفع اشکال سطح ۳

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱