پایگاه جامع نظامات سازمانی جامعه الزهرا رونمایی شد

رونمایی از پایگاه نظامات جامعه الزهرا

ضوابط و مقررات، شرح وظایف، تفاهم نامه‌ها، فرم‌های سازمانی، فرآیندها، آمار و گزارشات و اسناد بالادستی از جمله مطالبی است که ارائه آن در سامانه جامع نظامات سازمانی جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سامانه جامع نظامات سازمانی جامعه الزهرا علیهاالسلام در جلسه شورای اداری این موسسه با حضور معاونان و مدیران این موسسه علمی آموزشی رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این سامانه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی با تاکید بر اینکه مبنای حرکت ما در جامعه الزهرا علیهاالسلام باید مقررات و مصوبات باشد گفت: ممکن است یک مصوبه غلط یا ناقص باشد ولی مادامی که قانون وجود دارد، همان قانون غلط بهتر از بی قانونی است. از سوی دیگر همه همکاران از باب امر به معروف و نهی از منکر باید مصوبات و قوانینی که به نظرشان نادرست است به دفتر برنامه ریزی اطلاع دهند تا بررسی و در فرایند اصلاح قرار گیرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: ممکن است در برخی موارد خلاء قانونی وجود داشته باشد که در این زمینه همه بخش ها به ویژه دفتر برنامه ریزی باید ورود کند به گونه ای که برای همه فرایندها و فعالیت های جاری در این مرکز علمی، آیین نامه، دستورالعمل و قانون داشته باشیم.

وی پایبندی به نظامات، قوانین و مصوبات را وظیفه همه دانست و بیان داشت: تخلف و اجتهاد در برابر قانون همانطور که خروج از وظایف قانونی است، مجوز شرعی هم ندارد و باید با آن برخورد شود، کما اینکه آیین نامه انضباطی طلاب و آیین نامه تخلفات اداری تصویب و هیات رسیدگی به آن هم مشخص شده تا ضمن جلوگیری از تخلفات و بی نظمی های احتمالی، راهی برای احقاق حق آن دسته فراوانی از افراد باشد که فعالیت ها و برنامه هایشان را بر اساس قانون به خوبی انجام می دهند.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: قانون، آیین نامه و دستورالعمل هر قدر هم که خوب تنظیم شده باشد باز هم آنچه در هر محجموعه ای حرف اول را می زند نیروی انسانی متعهد و متخصص است و من از همه کسانی که فعالیت هایشان را بر اساس قانون سامان می بخشند تشکر می کنم.

در ادامه سعید شایان پور، مسئول دفتر برنامه ریزی و ارزیابی با اشاره به ضرورت جمع آوری و ساماندهی همه قوانین، مصوبات، آیین نامه ها و دستورالعمل ها برای دسترسی بهتر و آسان تر به آنها گفت: در این سامانه که با آدرس https://nazm.jz.ac.ir/ در دسترس قرار دارد اطلاعات در 5 سطح عادی، محرمانه، فوق محرمانه، سری و فوق سری دسته بندی شده و سطح دسترسی هر کس بر اساس نیاز اداری تعریف شده که با کاربری اختصاصی می تواند از این اطلاعات بهره مند شود.

همچنین حسن آمره‌ئی، مدیر کل فناوری اطلاعات با اشاره به مشخصات فنی سامانه نظم، موتور جستجوی این پایگاه را از پیشرفته ترین و به روزترین موتورجستجوهای در حال استفاده در پروژه های آی تی دانست و گفت: راه اندازی این سامانه نتیجه فعالیت 16 ماهه همکاران بخش فناوری اطلاعات و جلسات متعددی است که با همکاران دفتر برنامه ریزی برگزار شد.

گفتنی است، ضوابط و مقررات، شرح وظایف، تفاهم نامه‌ها، فرم‌های سازمانی، فرآیندها، آمار و گزارشات و اسناد بالادستی از جمله مطالبی است که ارائه آن در این سامانه پیش بینی شده است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱