با همکاری و مشارکت جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود:

همایش بین‌المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز»

1231234

همایش بین‌المللی «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز» به همت بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز از سوی بیناد علمی شهید مطهری(ره) اسفند سال جاری در قم و تهران برگزار می‌شود.

این همایش به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد فرزانه و علامه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری(ره) با همکاری جمعی از مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی کشور از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار خواهد شد.

نظر به اهمیت موضوع و نقش و جایگاه شهید مرتضی مطهری (ره) در محافل علمی حوزوی و دانشگاهی از تمامی اساتید، محققان، نخبگان و دانش‌پژوهان حوزوی و دانشگاهی در جهت تدوین مقاله بر اساس محورهای اعلامی از سوی کمیته علمی همایش، دعوت بعمل می‌آید.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا 31 مرداد 98 و مهلت ارسال مقاله 30 آبان است.

چگونگی تدوین و ارسال مقاله

چکیده مقاله حداکثر 250 کلمه و اصل مقاله حداکثر 6 هزار کلمه است، چکیده و اصل مقاله در محیط WORD با فونت B Lotus یا B Mitra تایپ و ارسال شود.

ضروری است همراه چکیده مقاله، شرح حال علمی نویسنده (CV) حداقل در 300 و حداکثر در 450 کلمه ضمیمه و ارسال شود.

مقالاتی که مرتبط با محورهای همایش بوده و دارای نوآوری در تحلیل، توسعه، تعمیق، یا نقد در بازاندیشی آرای استاد در مواجهه با مسائل امروز باشد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

خلاصه و اصل مقالات ارسالی پس از داوری و پذیرش و براساس امتیازهای کسب شده گزینش و جهت ارائه در برنامه‌های مرتبط با همایش در قالب سخنرانی، چاپ پوستر، چاپ در کتاب ویژه مقالات همایش، چاپ در ویژه‌نامه‌های مرتبط، چاپ در نشریات معتبر علمی پژوهشی و علمی ترویجی و غیره رتبه‌بندی خواهند شد.

مضمون مقاله نباید قبلاً در جایی چاپ و یا عرضه شده باشد و چکیده و اصل مقالات با آدرس الکترونیکی به نشانی 100@motahari.ir به دبیرخانه همایش ارسال شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت همایش به آدرسconf98.motahari.ir مراجعه کنند.

IMG-20190713-WA0009-1-731x1024

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱