به همت معاونت جامعه‌الزهرا(س)؛

کتاب «سازوکار فعالیت‌های پژوهشی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب» به چاپ رسید

کتاب سازوکار بیانیه گام دوم انقلاب

کتاب «سازوکار فعالیت‌های پژوهشی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب» نوشته آقای مهدی جمشیدی توسط انتشارات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کتاب «سازوکار فعالیت‌های پژوهشی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب» به همت معاونت پژوهشی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدوین و چاپ شد.

این کتاب به قلم آقای مهدی جمشیدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در 114 صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به چاپ رسیده است.

پدید آورنده کتاب در سخن نخست به موضوعات «چیستی و چرایی بیانیه گام دوم» و «جایگاه حوزه علمیه خواهران در بحث چیستی و چرایی بیانیه گام دوم انقلاب» پرداخته است.

همچنین سرفصل‌های این کتاب با عناوین «اصول و آداب یادداشت‌نویسی رسانه‌ای»، «گونه‌شناسی مواجهه عالمانه با اندیشه‌های رهبر انقلاب»، «استخراج و استنباط مسأله‌های فرهنگی از بیانیه گام دوم انقلاب» و «شرح اجمالی بندهای فرهنگی بیانیه گام دوم انقلاب» هستند.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کرده و آن را با 40 درصد تخفیف تهیه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱