حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی عالمی مجاهد، انقلابی و مردم‌دار بود

حسنی امام جمعه ارومیه

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت امام جمعه سابق ارومیه از حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی به عنوان عالمی مجاهد، انقلابی و مردم‌دار یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پی درگذشت امام جمعه سابق ارومیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، انقلابی و مردم‌دار حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی موجب تاثر شد.

عالم شجاع و دلیری که از روزهای اول نهضت اسلامی سلاح مبارزه با جهل و طاغوت و ضدانقلاب را برداشت و تا آخرین روزهای خدمت در سنگر امامت جمعه از عهد خود با امام و شهدا دست برنداشت.

اینجانب ارتحال این عالم مجاهد را به مردم شهیدپرور ارومیه، دوستداران و علاقه مندان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از خدای مهربان خواستارم.

سید محمود مدنی بجستانی

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها».

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه که از علما و روحانیون فداکار بودند، شامگاه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ چشم از جهان فرو بست.
پیکر مطهر این مجاهد نستوه که عمر بابرکت خویش را در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی صرف کرد، روز چهارشنبه ساعت ۹.۳۰ دقیقه از میدان ولایت فقیه ارومیه تشییع و در باغ رضوان جوار یادمان شهید باکری به خاک سپرده می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱