ثبت نام دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی نیمسال اول 98-1399 آغاز شد

دوره های مجازی قرآن و حدیث

ثبت نام دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال اول 98-1399 در دو سطح عمومی و تخصصی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در نیمسال اول جاری و به منظور انس بیشتر طلاب و معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

وی افزود: بنابه تعاملات صورت گرفته مطابق برنامه ترم‌های گذشته، اداره قرآن و حدیث با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، شرایط بهره‌‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری را از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم کرده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: فراخوان این دوره‌ها از امروز انجام شده و علاقه‌مندان تا 25 آبان ماه فرصت دارند از طریق سامانه ثبت نام  http://qh.jz.ac.ir در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

طباطبایی گفت: تشکیل هرکدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به رسیدن تعداد افراد ثبت نامی به حدنصاب است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

طباطبایی گفت: علاقه‌مندان در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون برنامه‌ها با شماره تلفن  32112355 تماس بگیرند و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام این پیوند را فعال کنید.

 دانلود جدول فراخوان دوره های مجازی اداره قرآن و حدیث در مهر ماه 1398

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱