راهپیمایی دانش‌آموزان هدی در روز ۱۳ آبان

روز دانش آموز 3

راهپیمایی پرشور ۱۳ آبان دانش‌آموزان پیش‌دبستان، دبستان‌ها و دبیرستان‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در محوطه جامعه ‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دانش آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی، روز دانش‎آموز با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، که به نوعی استمرار حرکت ظلم‎ستیزانه از قیام حسینی است، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

دانش‎آموزان پیش دبستان، دبستان‎ها و دبیرستان‎ دوره‎ی اول هدی با حضور در راهپیمایی که در محوطه‎ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد با قرائت بیانیه‎ی استکبارستیزی، بار دیگر با آرمان های امام راحل-رحمت الله علیه- و انقلاب تجدید پیمان کردند.

همخوانی سرود همگانی و سردادن شعارهای ضد استکبار و فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» و به آتش کشیدن پرچم آمریکا بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

بخشی از بیانیه‎ی قرائت شده در این مراسم:
"ما فرزندان خمینی کبیر و سید علی عزیز یک صدا فریاد می زنیم که هرکس با دین و انقلاب ما در افتد ما با تمامیت دنیای آنان درخواهیم افتاد. آری ما از نسل حسین فهمیده هستیم ما از نسل محسن حججی ها، احمدی روشن ها هستیم که در یک دست سلاح ایمان و ظلم ستیزی و در دست دیگر بیرق خدمت و کار جهادی را داریم. ما فرزندان سید علی در مجموعه تشکل‎های اسلامی دانش آموزی اعلام می داریم:

شجره‎ی طیبه‎ی الهی انقلاب اسلامی روز به روز قامت رعنای خود را به جهانیان نمایان و ما فرزندان خامنه ای با جان و دل از آن در مقابل تمام ترفندهای صهیونیست های جهان خوار محافظت می کنیم.

شمارش معکوس سقوط خانه‎ی عنکبوتی، اسرائیل کودک کُش یا نفس حیات بخش انقلاب کلیدخورده که خود جلوه ای از اراده‎ی الهی است.

دولت عهد شکن و دم دمی مزاج آمریکا، چه او با مای آدم کُش و چه ترامپ دیوانه که مصداق بارز شیطان اکبر هستند بدانند اگر بارها و بارها تحریم‎ها را بالا و پایین کنند. ما فرزندان عاشورا و رمضانیم که با خون دادن و خون دل خوردن های خود و با روحیه شاد و امیدوار به فضل الهی چشم انداز 50 ساله پیشرفت نظام مقدسمان را که بنا به فرمایش رهبرمان تدبیر گردیده است را به سرانجام خواهیم رساند."

 گفتنی است دانش‎آموزان دبیرستان‎های دوره‎ی دوم هدی در راهپیمایی بزرگ مبارزه با استکبار جهانی برگزار شده در سطح شهر حضور داشتند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱