در جلسه شورای اداری صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه مدیریت آمار و اطلاعات جامعه الزهرا

شورای جامعه

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی همکاری همه واحدها و بخش ها را برای سامان‌ دادن به مباحث آماری جامعه الزهرا علیهاالسلام خواستار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جلسه شورای اداری جامعه الزهرا علیهاالسلام با تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام به بیان روایتی از آن امام همام پرداخت و گفت: حضرت می‌فرماید «مِنَ الذُّنُوبِ الَّتی لا تُغْفَر: لَیتَنی لا أُؤاخَذُ إِلاّ بِهذا. از گناهانی که بخشیده نمی‌شود اینکه انسان بگوید کاش تنها به همین گناه مواخذه شوم.» بر اساس این روایت سبک شمردن گناه خود از گناهانی است که شامل بخشش الهی نمی‌شود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در پیشگاه الهی چیزهایی که ما اصلا بحساب نمی‌آوریم دیده می‌شود؛ نقل است که یکی از علمای سابق را در خواب دیدند که در جایگاه رفیعی بود ولی در همین حال عقربی آمد و زبان او را نیش زد، از او در این باره پرسیدند، گفت: من در منزل همسرم را با اسمی صدا می‌زدم که او ناراحت می‌شد و این نیش عقرب نتیجه آن است.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: این کوچک شمردن گناه در کار‌ها و روابط اداری هم وجود دارد و حتی در اسراف یک برگ کاغذ هم دیده و محاسبه می‌شود و این توجیه که دیگران دو سه هزار میلیارد تومان بردند باعث کوچک شدن گناه ما در اسراف نمی‌شود.

در ادامه این جلسه از سامانه مدیریت آمار و اطلاعات «سما» رونمایی شد و حجت الاسلام والمسلمین مدنی همکاری همه واحدها برای سامان‌ دادن به مباحث آماری جامعه الزهرا علیهاالسلام را خواستار شد.

در پایان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی فلاحتی به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی معارفه و از تلاش‌های آقای سعید شایان‌پور در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد. همچنین در حکم دیگری حجت الاسلام والمسلمین رضا فرهادی به عنوان مشاور مدیر در امور خیرین و منابع پایدار معرفی شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱