در جامعه الزهرا؛

جشن بزرگ 17 ربیع الاول برگزار می شود

جشن 17 ربیع

مدیرکل امور فرهنگی از برگزاری جشن بزرگ 17 ربیع به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام صلی الله‌ علیه‌ و آله‌ و حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم سیده ربابه داوودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری جشن بزرگ 17 ربیع به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر صلح و رحمت حضرت محمد مصطفی صلّی‌الله‌ علیه‌ و آله‌ و رییس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد.

 

مدیرکل امور فرهنگی با بيان اينكه در اين مراسم از سخنرانی اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام بهره می بریم، افزود: مدیحه سرایی و مولودی خوانی سرکار خانم محسن زاده از مداحان اهل بيت علیهم السلام نیز زينت بخش اين مجلس معنوي خواهد بود.

وی با دعوت از همه اساتید، کارمندان و طلاب به همراه خانواده (مادر، خواهر و فرزند دختر) جهت حضور در این برنامه گفت: سرویس برگشت در مسیرهای پردیسان، حرم مطهر، آذر و میدان شهید مطهری مهیا شده است.

داوودالموسوی در پایان گفت: مراسم جشن 17 ربیع ویژه بانوان روز چهارشنبه 22 آبان ماه از ساعت 14:45 تا 17 در تالار بیداری اسلامی برگزار می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱