مدیر دانشنامه زن مسلمان جامعه الزهرا (س) منصوب شد

طیبی

استاد طیبی به عنوان مدیر دانشنامه زن مسلمان جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ناهید طیبی استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا علیهاالسلام طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به عنوان «مدیر دانشنامه زن مسلمان» در جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«با توجه به مراتب تعهد، تدین و سوابق علمی و پژوهشی، جنابعالی را به سمت «مدیر دانشنامه زن مسلمان جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب می‌نمایم.

تنظیم روشمند اطلاعات پراکنده بر اساس ضوابط علمی ویژه و ارائه در یک ساختار منظم و منطقی که راه رسیدن پژوهشگران را به اطلاعات جامع، مستند و دقیق در میان انبوه میراث علمی بشری تسهیل می‌کند شیوه نگارشی بلکه دانشی ویژه است که امروز به نام «دانشنامه نویسی» نامیده می‌شود.

بحمدالله در کشور عزیزمان ایران، دانشنامه‌های گوناگونی تدوین و مورد مراجعه و بهره‌مندی فضلا، دانشمندان و فرهیختگان قرار گرفته است، اما جای خالی دانشنامه‌ای گسترده و فراگیر با تمامی معیارهای علمی و در همه موضوعات مربوط به «زن و خانواده از دیدگاه اسلام و معطوف به تاریخ پرافتخار امت اسلامی» مشهود است.

جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع یکی از شایسته‌ترین مراکزی است که باید با همتی بلند و عزمی استوار و تلاشی پیگیر و جهادی مستمر با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود به این مهم دست یابد.

امید است جنابعالی با سابقه طولانی حضور و همکاری در این نهاد و شناخت کاملی که از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه این مجموعه دارید با استفاده از همه این ظرفیت‌ها و در صورت نیاز بهره‌مندی از سایر اصحاب اندیشه و دانش در حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها این مهم را ظرف پنج سال به سامان شایسته‌ای برسانید».

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱