به مناسبت هفته بسیج؛

مراسم پیمان با شهدا در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود

یادواره شهدا

همزمان با هفته بسیج، مراسم یادواره شهدا به منظور پیمان بانوان طلبه با شهدا در جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم یادواره شهدا با عنوان «پیمان با شهدا» به همت مدارس علمیه صالحات و بینات و با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.

این برنامه که بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در برگزاری آن مشارکت دارد، روز چهارشنبه 6 آذر ساعت 12 تا 17 به همراه اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.  

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله در خصوص جایگاه و اهداف بسیج که در تاریخ 5 آذر 1376 فرمودند: «بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، جمع شده‌اند»؛ از همه بانوان جامعه الزهرا علیهاالسلام اعم از اساتید، کارمندان و طلاب جهت حضور در این یادواره شهدا دعوت به عمل می‌آید.

از جمله برنامه‌های پیمان با شهدا در این یادواره، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دیانی از مبلغان و مدافعان حرم، روایتگری همسر شهید نبی لو و همسر شهید عشریه است.

علاقه مندان به حضور در این مراسم، جهت تدارک ناهار برای حضار محترم، کلمه پیمان با شهدا را به سامانه پیامکی 30007227002627 ارسال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱