برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی رویش 97

رویش 97

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی ویژه طلاب و فرزندان طلاب و کارمندان در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اجرای طرح جامع اوقات فراغت تابستان ۹۷، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی فرهنگی با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت بانوان طلبه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، فرزندان طلاب و کارکنان در قالب طرح رویش 97 در ایام تابستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این دوره ها را تا 8 تیرماه اعلام کرد و اظهار داشت: در این طرح، دوره‌های ویژه‌ای با تخفیف 70 درصد برای فرزندان طلاب و کارکنان در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: دوره‌های آموزشی فرهنگی ویژه طلاب در بازه زمانی 16 تیر لغایت 6 مرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سامانه دانش‌پژوهان و یا زیرزمین ساختمان بهاءالدینی مراجعه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: دوره‌های آموزشی فرهنگی در طرح رویش 97 در سه گرایش رایانه‌ای، ادبی و هنری برگزار می‌شود.

جهت مشاهده لیست رشته‌ها و جدول زمان بندی دوره‌ها این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱