پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به فرمانده جدید سپاه قدس

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم 5

حجت الاسلام والمسلمین مدنی انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس را تبریک و برای وی آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای اسماعیل قاآنی زید عزه

سلام‌علیکم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز سردار سرافراز جبهه مقاومت اسلامی شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی(ره)  و همرزمان وفادارش به ویژه مجاهد نستوه ابومهدی المهندس، انتصاب شایسته جنابعالی که یادگار سال‌های دفاع مقدس و سردار سرافراز جبهه مقاومت هستید را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به «فرماندهی سپاه قدس» که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له به حضرتعالی می‌باشد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در ظلّ توجهات و عنایات کریمانه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و رهبری عالمانه فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با فرماندهی شجاعانه و مدبرانه جنابعالی شاهد عزت و عظمت و پیروزی روز افزون امت اسلامی و رشد و تعالی مجموعه فاخر سپاه قدس در عرصه های مختلف مبارزه با استکبار باشیم.

بدیهی است جامعه الزهرا(علیهاالسلام) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع با تمامی ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در عرصه‌های مرتبط با بانوان همچون گذشته در خدمت اهداف مقدس انقلاب اسلامی بوده و با عنایت حضرت حق تعالی و توسل به حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام همه اساتید، طلاب و همکاران جامعه الزهرا علیهاالسلام بر عهدی که با شهدا بسته‌اند پایدار بوده و مسیر نورانی آنها را ادامه خواهند داد. ان‌شاءالله.

سرافراز و سربلند و موفق باشید.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱