اعلام اسامی طلاب جامعه‌الزهرا(س) جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب

دیدار طلاب با رهبری (25)

اسامی طلاب جامعه‌الزهرا(س) جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به مناسبت یوم الله 19 دی از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اسامی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به مناسبت یوم الله 19 دی از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد.

هزار و 350 طلبه از طریق سامانه فرهنگی برای حضور در این مراسم ثبت نام کردند که بر اساس  سهمیه  اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، تعداد 60 نفر از طلاب به قید قرعه انتخاب شدند.

قرعه کشی از میان طلاب جاری، دانش آموخته و مبلغان ساکن قم اعم از ایرانی و غیر ایرانی، حضوری، غیر حضوری و مجازی، سطوح دو، سه و چهار بوده و اسامی منتخب، طلابی هستند که تا کنون موفق به شرکت در این برنامه نشدند.

هر سال به مناسبت سالگرد قیام خونین مردم قم در 19 دی سال 1356 توسط رژیم طاغوت، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم با حضور در حسینیه‌ امام خمینی‌(ره) با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی دیدار و با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تجدید بیعت می‌کنند.

امسال به دلیل تقارن یوم الله ۱۹ دی با شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام، مراسم دیدار مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی روز چهارشنبه ۱۸ دی  برگزار می‌شود.

بانوان طلبه جهت حضور در این مراسم، روز چهارشنبه 18 دی ساعت 4:30 صبح مقابل درب یک واقع در خیابان بوعلی حضور داشته باشند و از آوردن همراه و وسائل اضافی جدا خودداری شود.

 دانلود اسامی طلاب جامعه الزهرا (س) جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱