به میزبانی دبیرستان‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی؛

مراسم یادواره شهدا برگزار می‌شود

یادواره شهدا

مراسم یادواره شهدا با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیانی در آستانه 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در آستانه چهلمین روز شهادت شهید سردار سلیمانی که با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است، مراسم یادواره شهدا از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی برگزار می‌شود.

در این مراسم که به میزبانی دبیرستان‌های دوره اول، دوره دوم و علوم و معارف اسلامی هدی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دیانی مبلغ دین و از مدافعان حرم به سخنرانی می‌پردازند.

پخش کلیپ به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهدای انقلاب و مدافعان حرم، اجرای دانش‌آموزی، اجرای فرزندان شاهد، سرود همگانی دانش‌آموزی و مرثیه سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

اساتید، طلاب، دانش‌آموزان هدی، خانواده‌های شهدا و ایثار گران، اولیای دانش‌آموزان، مدیران و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام و مجتمع آموزشی تربیتی هدی، مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش برای حضور در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم روز دوشنبه، 21 بهمن ساعت 10 تا 12 در سالن بیداری اسلامی برگزار می‌شود.  

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱